I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 9 April 2011

happy lha jugak !

okay, tadi aku pergi perasmian untuk farmasi sharifah nur yang baru bukak. best lha kat sana. tapi penat l0rh. banyak permainan ade kat sane, ade main dam gergasi, teke pil dalam botol besar,pertandingan mewarne n banyak lha lagi. aku menang dapat n0mbor 1. jangan jeles. aku dapat teke pil dalam botol. haha, teke jea. aku teke dalamnye ade 1350.e'eh, TERbetul pulak, itu name nye nasib. malu gile tadi aku nak amik hadiah depan orang ramai. dam gergasi tu sebenarnye aku nak masuk. tapi malu l0rh. lagi satu semua yang main budak kecik. sape yang tak malu kalau macam tu. sebenarnye, first pergi situ sebab adek aku masuk pertandingan mewarne. dha daftar name semalam. tapi tadi datang lambat. kesian jea tengok muke adek aku tadi. pastu, tadi aku tengok lha budak-2 mewarne, aku bangge gyle dengan sorang minah cine ni. die colour punye lha cantik. gune crayon. tak comot langsung. dha la budak tu baru 6 tahun. bangge gile lha aku. aku colour pon tak secantik tu. pastu kat situ ade check darah lha, kolestrol lha, apelha. macam macam lha. mak aku dha amek n0mb0r dha. tapi kat situ  orang orang yang besar besar potong jea. tak tengok kahh iklan di TV. ...jangan memotong barisan, beratur lha dan tunggu gilirin anda....merepek sudah.:D nak jea aku sound makcik tu. tapi, oleh kerane die orang tua. aku kene lha HORMAT. haha, aku kan baik. tak tahu kah? yang makcik aku pulak dapat hadiah jugak. die dapat hadiah cabutan bertuah. hurmm, pastu tadi kat sane aku jumpe radin, hakim. ha ! cerite pasal hakim ni. tadi die sombong gile dengan aku. tak pandang aku langsung. haha biase lha tu. okay sambung pulak merepek-2 ku. makan pulak. saat yang ditunggu telah tibe. lapar gile gaban. makan nasi minyak. tak lha sedap sangat. tapi dha TERlalu lapar. so, telan jea lah. pastu, tadi sebelum balik rumah turh. aku ajak mak aku pergi kedai top-up. kredit dha nazak gile. so, top-up jea lha. da top-up tu. tak gune pon. tak tahu nak tepon sape or mesej sape. haha, aku nak buat karangan ni. karangan 300 patah perkataan. nak dapat A++++. okay nak tukar topic jap ae. [peperiksaan PK2]. amat menyedihkan. banyak menurun 2 jea naik. math dengan kemahiran hidup. sedih gile. sedih kan? okay sekejap jea ni nak cerite pasal PEPERIKSAAN PK2. kembali kepade tajuk tadi. ape lagi erk nak cerite. tak tahu l0rh. malam malam macam ni mane banyak idea. da lah mate ngantok~~~ layan jea mate ni. lagi pon. kesian belog aku ni. nanti tak banyak post. dha lha aku ni duduk asrama. haha, lagi lha susah nak post post ni. at0oyai ! okay just ini jea kot nak cerite. idea kosong, otak pon dha bengong, mate dha ngantok, tangan dha lenguh, laptop pon dah panas. tinggal tunggu meletup jea. okay, tata. salam ukhwah dari saye.

mine,
Hajra Najihah

No comments:

Post a Comment

komen lorh ape yang patut kat sini,, bagi sape yang tak puas hati dengan post post aku. komen lorh bebanyak.. aku akan edit lorh !