I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 15 March 2011

bende ni saye suke !


:SEDAP nye, bile lha dapat makan bende ni lagi, favaroute aku ni, makan satu kotak pown tak cukup.

tadi,aku jumpe kawan2.best giler. nak jumpe die orang lagi. mami, papi ! haha,, da macam ape entah aku ni. gile punye hajar,. sedap nye tadi , makan bende ni (ferrero rocher) yummy ! , alia bawak. aku makan tige biji, tak cukup jugak ! nak makan satu kotak ! ish ! tapi tak bagus jugak, makan coklat banyak banyak,. mahu gigi rosak kah ? tak nak, nanti orang tak suke lha,. merana nanti . grrrrrr ! seram jea tengok orang gigi rosak, (macam adik saye dulu ) haha, maaf adik, terkutuk dekat sini pula. takde niat !buat dose pulak kat sini, maaf sekali lagi adik., haha.

jumpe kawan2, tahu lah serba sedikit tentang sekolah baru die orang, ade cerite pasal pakwe baru lha ni lha tu lha,. kalau boleh sampai tahun depan cerita pown tak boleh habis. boleh buat 50 karangan kite orang cerite, haha, tipu jea lebih ! icha, kimah, alia, aireen, izzati (TBB) mahu jumpe korang lagi ! rindu sangat sangat. hurmmm, salah seorang ahli The Beetle Bugz (TBB) telah di-remove kan, haha, bagos. nak tahu sape? teka lha, mane boleh bagi tahu terus, tak acik betul, nak kena suap jea. takde lha., SOLEHAH lha orang nye, sebab first die dah masuk group Wafa and the gang. pergi lha kau, aku tak perlu kan kau lha KAWAN, da lha jadi orang nak maki cikgu jea. cikgu pown naik muak lha tengok muke kau,.pastu asyik kutuk kawan sendirik jea, takde kerje lain ke ! kau nak pergi kat WAFA tu pergi lha,. same jea perangai dengan kau ! lagi pon, anak kasmat tu bukan nye bagus sangat pon. dha dha, abaikan pasal tu, tak payah nak fikir kan. kite orang amik gambar banyak banyak, nanti lha bile bile baru aku masukkan, busy lha in this time,. k lha , tangan lenguh menaip. tata, see you leter :D

mine,
Hajar Najihah,

No comments:

Post a Comment

komen lorh ape yang patut kat sini,, bagi sape yang tak puas hati dengan post post aku. komen lorh bebanyak.. aku akan edit lorh !