I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 17 March 2011

puas hati aku !


 : happy giler hari ini !

puas hati aku selepas BUDAK tu dah bace cerite aku pasal bende ni saye suke ! . haha, jahat aku ! tape, sekali sekala. ape salah nye. aku memang niat pon supaye kau bace. akhirnye impian aku menjadi kenyataan. aku sebenar nye tak pandai lha nak cakap dengan kau yang aku tak puas hati secare face to face ataupon chat ke tepon ke ape ape jea lha. ni kau dah bace tak payah lha aku nak susah susah cakap dengan kau. nak buat ayat lagi nak cakap dengan kau. oleh itu,aku mengucapkan setinggi tinggi terime kasut  kerane kau dah bace. amin. terime kasut erh, tak baik, terime kasih sekali lagi. 

mine,
Hajar Najihah,

No comments:

Post a Comment

komen lorh ape yang patut kat sini,, bagi sape yang tak puas hati dengan post post aku. komen lorh bebanyak.. aku akan edit lorh !