I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 19 March 2011

layan adik tengok TV !

 

UPIN & IPIN
okay, tadi aku tengok cerite upin & ipin dengan adik aku. sesekali tengok cerite kartun ape salah nye, tak salah kan. layan jea budak kecik tu tengok TV. teman kan die. haha, nak tengok muke adek saye? okay, upload kejap meyh~





okay, name die HAZIQ IRFAN. die sangad sangad comel kan. dengan rambut die yang kerinting tu, makin bertambah lha comel die tu. ini budak nakal yang teramat amat amat dan amat lha, suke sangad tengok cerite kartun. ape lha yang best sangat tu. lagi satu, die ni suke main main dan main. itu jea lah yang die tahu. aku pelik dengan hobi die ni. pelik kan? korang pelik tak? okay, nothing to say, see you leter.

mine,
Hajar Najihah

No comments:

Post a Comment

komen lorh ape yang patut kat sini,, bagi sape yang tak puas hati dengan post post aku. komen lorh bebanyak.. aku akan edit lorh !